maandag 15 augustus 2011

Mensen die dingen altijd beter weten

Pff wordt er af en toe echt ziek van. Mensen die bemoeien met je leven. En dat je dit of dat moet hebben in het leven. Anders pas je er niet helemaal bij. Een auto een huis, kinderen op een bepaalde leeftijd anders ben je als vrouw daar te oud voor. En wie zegt als je dat allemaal hebt, dat je dan gelukkig bent ? Kan ik niet mijn dingen na jagen die ik wil ? Wat mij gelukkig maakt en niet wat een ander daar voor waarde invult. Kan iemand die reist of vrijwilligers project in het buitenland doen dan niet gelukkig zijn ? Uiteindelijk gaat het om het balans in het leven. Mensen die ouder zijn hoeven niet perse meer te weten. Het gaat er denk ik om hoeveel je in het leven hebt meegemaakt. En iedereen ervaart het anders. Dus achter elk persoon schuilt weer een ander verhaal, met leuke en niet zo leuke dingen. En dat is dan wel het leukste, en het interessantste, en oordeel mensen niet op uiterlijk, maar kijk verder naar het verhaal :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten