zondag 3 juni 2012

zondag 3 juni

Miskraam gehad, curettage achter de rug. De 25e terug naar reinier de graaf is delft voor een na controle. Twee zwangerschaptesten gedaan. Allebei negatief. betekent dus dat alle hcg waarde uit mijn lichaam is. Dat we het over een tijdje weer kunnen proberen ? Maandags weer lekker werken. Even mijn hoofd op nul. Aan niks denken. Maar weer proberen mijn leveb serieus op te pakken. En toch kunnen dingen uithet verleden mij zo dwars zitten. Waarom ? Mijn ex een paar keer anoniem gebeld. ( twee maal) En dan weer opgehangen. Ik ben toch gelukkig ? Dus waarom moet ik het zo nodig andere laten weten ? Dat mijn ex een hoerenloper is, en nog met nu zijn 38 jaar nog thuis woont bij zijn moeder. Ik bedoel waar bemoei ik me mee ? Het zijn geen dingen die ik me druk over hoeft te maken. Waarom maak ik me er dan druk om ? Ik heb nu een hele lieve mannetje die er voor me is. En meer dan mij lief hebben vraag ik niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten